Επαναλειτουργία σχολείων

sxoleio-300x124

   Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε/υπενθυμίσουμε ενόψει της επαναλειτουργίας της σχολικής μονάδας τη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021 τα εξής:

1. Οι ώρες προσέλευσης και αποχώρησης των μαθητών/τριών επανέρχονται σε αυτές της δια ζώσης εκπαίδευσης τόσο για τον πρωινό κύκλο όσο και για το ολοήμερο σχολείο.

2. Από τις 5 Μαΐου 2021 ισχύει η απόφαση του ΥΠΑΙΘ αριθ. Δ1α/ΓΠ.οικ.27707 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 1825/τΒ/5-5-2021 και ορίζει τα σχετικά με το υποχρεωτικό μέτρο του δωρεάν αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) για τον covid-19.

Όσον αφορά τον αριθμό των αυτοδιαγνωστικών τεστ ανά εβδομάδα να σημειωθεί ότι η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση ορίζει «τουλάχιστον άπαξ της εβδομάδας». Εγκύκλιος όμως του ΥΠΑΙΘ, υπ΄αριθ. 50209/ΓΔ4/5-5-21, που εκδόθηκε στηριζόμενη στην ΚΥΑ, ορίζει ότι «για την τρέχουσα εβδομάδα, διενεργείται δύο (2) φορές, προ Δευτέρας και Πέμπτης και πριν από την έναρξη των μαθημάτων». Ως εκ τούτου, για την εβδομάδα που θα επαναλειτουργήσει η σχολική μονάδα θα χρειαστούν δύο αυτοδιαγνωστικοί έλεγχοι, και πιθανόν αυτό να επεκταθεί και στις υπόλοιπες εβδομάδες, μέχρι τη λήξη των μαθημάτων. Αν προκύψει κάποια διαφοροποίηση ή εξέλιξη στο θέμα, θα ενημερωθείτε.

Γενικά να αναφερθεί εδώ ότι τα τεστ αυτά γίνονται έως είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση των μαθητών/τριών το πρωί της Δευτέρας και της Πέμπτης, τα παίρνετε δωρεάν από τα φαρμακεία με το ΑΜΚΑ του παιδιού, δηλώνετε το αποτέλεσμα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr στην κατηγορία «Σχολική κάρτα για covid-19», εκτυπώνετε ή σε περίπτωση αδυναμίας συμπληρώνετε  ιδιοχείρως και υπογράφετε με βάση το συγκεκριμένο υπόδειγμα το (αρνητικό) αποτέλεσμα και οι μαθητές/τριες  προσκομίζουν αυτή τη δήλωση αποτελέσματος προς επίδειξη στο σχολείο. Παρακαλούνται όσοι γονείς/κηδεμόνες προτίθενται, λόγω αδυναμίας εκτύπωσης, να προσκομίζουν ιδιόχειρη χειρόγραφη «σχολική κάρτα για covid-19», να αναγράφουν με κεφαλαία, μεγάλα κι ευανάγνωστα στοιχεία στο πάνω αριστερό μέρος της κάρτας τον κωδικό που εμφάνισε η δήλωση του αποτελέσματος του self-test στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr

Το έγγραφο παραμένει στη σχολική τσάντα μέχρι τη διενέργεια του επόμενου αυτοδιαγνωστικού τεστ. Μαθητές/τριες που δε θα προσκομίζουν το έγγραφο, θα αποχωρούν από το τμήμα και θα οδηγούνται  στην ειδική αίθουσα covid που διαθέτει το σχολείο οπότε και θα ενημερώνονται οι γονείς/κηδεμόνες για την παραλαβή τους.

Αν το αποτέλεσμα του τεστ είναι θετικό, πρέπει εντός 24 ωρών να μεταβείτε σε δημόσια δομή (όπως αυτές είναι αναρτημένες στην πλατφόρμα) για δωρεάν επαναληπτικό έλεγχο.

3. Εξακολουθούν και ισχύουν απαρέγκλιτα όλα τα προηγούμενα μέτρα αποτροπής της διασποράς του covid-19 (υποχρεωτική χρήση μάσκας, αερισμός των χώρων, χρήση αντισηπτικών, αυλισμός σε διαφορετικούς χώρους κλπ)

 

Ευχές θερμές για τις γιορτές

egg-2107181 1920

Το εκπαιδευτικό προσωπικό και η διεύθυνση του σχολείου

ευχόμαστε σε μαθητές και γονείς

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα 

Πρόγραμμα Archellon

11 1   11 2

Σήμερα 9 Απριλίου οι μαθητές και μαθήτριες του Β1, επισκεφτήκαμε το Κέντρο Διάσωσης Θαλάσσιας Χελώνας στη Γλυφάδα. Διαδικτυακά βέβαια. Είδαμε χελώνες σε ειδικά διαμορφωμένες δεξαμενές, να αναρρώνουν μετά από το ατύχημα ή μετά από ασθένεια. Η πιο συνηθισμένη αιτία που βρίσκεται κάποια χελώνα στο Κέντρο είναι κάποιο χτύπημα στο κεφάλι είτε από σκάφος είτε από άνθρωπο.

Διαβάστε περισσότερα: Πρόγραμμα Archellon

Πρόγραμμα Οδυσσέας

Οι μαθητές της ΣΤ1 φέτος συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Οδυσσέας του Πανεπιστημίου Κρήτης το οποίο πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας. Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού οι μαθητές γνωρίζουν και συνεργάζονται με παιδιά αντίστοιχης τάξης του 8ου Δημοτικού σχολείου Θεσσαλονίκης με θέμα τη Μετακόβιτ εποχή. Στην πρώτη τους διαδικτυακή συνάντηση οι εμπειρίες ήταν πρωτόγνωρες και τα συναισθήματα ενθουσιώδη. Τα παιδιά αλληλοσυστήθηκαν και παρουσίασαν με δικές τους ομαδικές εργασίες την τάξη τους και τις δραστηριότητές της, το σχολείο και τον τόπο τους. Ασχολήθηκαν με την ιστορία δημιουργίας του σχολείου τους, αλλά και γνώρισαν πτυχές τις ιστορίας του τόπου τους που αγνοούσαν. Με μεγάλη προσμονή περιμένουν και ετοιμάζουν τη δεύτερη συνάντηση που αφορά δημιουργικές εργασίες με κόμικς και ζωγραφιές, γραπτά κείμενα σε padlet αλλά και παρουσιάσεις σχετικά με το συγγραφέα Αντώνη Σαμαράκη.

1
2
3
4
6
7
11
13
15
1/9 
start stop bwd fwd

Γιορτή παιδικού βιβλίου

Όταν διαβάζουμε, το μυαλό μας βγάζει φτερά.
Όταν γράφουμε, τα δάχτυλά μας τραγουδούν.
Οι λέξεις είναι ήχοι από τύμπανα και φλάουτα στη σελίδα,
καλλίφωνα πουλιά που πετούν ψηλά, ελέφαντες που σαλπίζουν,
ποτάμια που κυλούν, καταρράκτες που ξεχύνονται,
πεταλούδες που στροβιλίζονται
ψηλά στον αέρα!
Οι λέξεις μας καλούν να χορέψουμε-ρυθμούς, στίχους,
χτυποκάρδια, παλιές ιστορίες και νέες,
φανταστικές και αληθινές.
Είτε είσαι στο σπίτι ασφαλής
ή τρέχεις να περάσεις τα σύνορα για μια άλλη χώρα
και μια ξένη γλώσσα, οι ιστορίες και τα μηνύματα
σου ανήκουν.
Όταν μοιραζόμαστε λέξεις, οι φωνές μας
γίνονται η μουσική του μέλλοντος,
ειρήνη, χαρά και φιλία,
μια μελωδία ελπίδας.
 
images3
Αφίσα και μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2021. Το μήνυμα γράφτηκε από την Αμερικανίδα ποιήτρια Margarita Engle και η αφίσα φιλοτεχνήθηκε από τον εικονογράφο και συγγραφέα Roger Mello. Η συγγραφέας Λότη Πέτροβιτς μετέφρασε όπως κάθε χρόνο το μήνυμα στα ελληνικά. Το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού εκτύπωσε και διανέμει την αφίσα.
Έτσι και οι μαθητές και μαθήτριες του Β1 προσκάλεσαν στη διαδικτυακή τους τάξη τη συγγραφέα Αναστασία Ιωακειμίδου η οποία παρουσίασε το δίγλωσσο παδικό παραμύθι της "Το μαγικό δάσος - Magical Forest" με τρίστιχα ποιηματάκια σε μορφή χαϊκού. Τα παιδιά είχαν τόσες ερωτήσεις να κάνουν.... Σίγουρα τώρα ξέρουν για τον κόσμο των βιβλίων κάτι παραπάνω. Ευχαριστούμε την κ. Ιωακειμίδου για την προσφορά βιβλίου της στο σχολείο μας.
1 1
2 1
1 1
2 1
1/2 
start stop bwd fwd
Αλλά και οι μαθητές/τριες του Ε1 μαζί με τη δασκάλα τους στα πλαίσια ενός project για το παιδικό βιβλίο, συναντήθηκαν με τη συγγραφέα Γιώτα Κοτσαύτη στις 26/3/21 μέσω webex, αφού είχανε διαβάσει κείμενά της. Eκτός από τις ερωτήσεις που της απηύθυναν, δέχτηκαν μια πρό(σ)κληση από τη συγγραφέα: Να δημιουργήσουν την ακροστιχίδα του ΒΙΒΛΙΟΥ σε ομάδες, να εικονογραφήσουν  τα κείμενά τους και να δημοσιευτούν στο προσωπικό της ιστολόγιο, "ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ", την Παγκόσμια Ημέρα του Βιβλίου, 2 Απριλίου.  Μαθητές και δασκάλα δέχτηκαν με πολλή χαρά την πρόσκληση και έφτιαξαν σε ομάδες την ακροστιχίδα του ΒΙΒΛΙΟΥ με πρωτότυπες και πολύ δημιουργικές συνθέσεις. Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά και επιπλέον τα παιδιά είδαν την ομαδική τους δουλειά να αναρτάται σε δημόσια ιστοσελίδα, κάτι το οποίο ανέβασε την αυτοπεποίθησή τους και θα γίνει κίνητρο για περισσότερα δημιουργικά ταξίδια! Σταθμός Νο 1..." Το όμορφο αποτέλεσμα με πολλές ακροστοιχίδες δημιουργία των μαθητών φαίνεται αν πατήσουμε παρακάτω:
1111111

 

Βιώσιμος πλανήτης

1

Τι επιπτώσεις έχει ο σύγχρονος τρόπος ζωής στο περιβάλλον; Πώς μπορώ να αλλάξω συνήθειες στην καθημερινότητά μου ώστε να είναι πιο φιλική προς το περιβάλλον; Πώς έχει εφαρμόσει σύγχρονες μεθόδους  σχεδιασμού το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) ώστε να αποτελεί ένα πρότυπο κέντρο περιβαλλοντικής βιωσιμότητας;  

Οι μαθητές και μαθήτριες του Δ1 ολοκλήρωσαν με επιτυχία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Βιώσιμος πλανήτης  του ΚΠΙΣΝ στο οποίο συμμετείχαν μαζί με την εκπαιδευτικό της Θεατρικής αγωγής κ. Παπαδημητρίου. Μέσα από το πρόγραμμα αυτό ανακάλυψαν τις απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα μαθαίνοντας για τον σωστό τρόπο ανακύκλωσης.

Τα παιδιά έμαθαν αλλά και έδειξαν πόσο ευαισθητοποιημένα είναι σε πρακτικές προστασίας του περιβάλλοντος.

2  

Μαραθώνιος Ανάγνωσης

3 Σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προάγει τη φιλαναγνωσία και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της Γαλλοφωνίας 2021 με μεράκι και αγάπη για τη γαλλική γλώσσα συμμετείχαν οι μαθητές και μαθήτριες από το 1ο και 2ο Δημοτικό Σχολείο Τριλόφου.

Συμμετείχαν στον Μαραθώνιο Ανάγνωσης με τους μύθους του Αισώπου και του Λα Φοντέν! μια εμπειρία που μοιράστηκαν με πάνω από 100 σχολεία και 40 καθηγητές γαλλικής γλώσσας από τη Β. Ελλάδα. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στην εκπαιδευτικό Γαλλικής γλώσσας των σχολείων μας κ. Συμιτσή Ελένη. Μerci!

Την απόδοση του παραμυθιού " η αλεπού και τα σταφύλια" από τους μαθητές μας μπορείτε να την ακούσετε:

στα γαλλικά πατώντας εδώ στα ελληνικά πατώντας εδώ

1         2

Ραδιοφωνική μαθητική εκπομπή

4308

 

Οι μαθητές του Στ2 σας καλούν στη δική τους ραδιοφωνική εκπομπή με μουσική δικής τους επιλογής την Κυριακή 28 Μαρτίου 2021.  Ο σύνδεσμος του διαφημιστικού της εκπομπής τους που θα ακουστεί την Κυριακή 28/03/2021 στις 7 το απόγευμα είναι παρακάτω:

 

http://europeanschoolradio.eu/el/archives/production/4308#sch

Αφιέρωμα στη μεγάλη 200η επέτειο της 25ης Μαρτίου

24530523 1957-SOLOMOS

Γραμματόσημο με τις φιγούρες
του Σολωμού και του Μάντζαρου

Με αφορμή την επέτειο της επανάστασης του 1821, αφιερώνουμε σήμερα τον χώρο στην ιστοσελίδα ώστε να τιμήσουμε το ποίημα εκείνο που η ιστορία ανέδειξε ως το υπέρτατο ποίημα  των Ελλήνων, τον εθνικό μας ύμνο. Ο Ύμνος εις την Ελευθερίαν γράφτηκε από τον Επτανήσιο ποιητή Διονύσιο Σολωμό τον Μάιο του 1823, δηλαδή τα πρώτα χρόνια από την έναρξη της Επανάστασης. Ο ποιητής τότε ήταν 25 χρονών.

Σε γνωρίζω από την κόψη
του σπαθιού την τρομερή
Σε γνωρίζω από την όψη
που με βιά* μετράει τη γη.
 
Απ΄ τα κόκκαλα βγαλμένη
των Ελλήνων τα ιερά
και σαν πρώτα, αντρειωμένη
Χαίρε, ω, χαίρε Ελεύθεριά.
*βιά=βιασύνη

  Ο Ύμνος εις την Ελευθερίαν είναι ένα εκτενές ποίημα 158 στροφών (όλο το ποίημα εδώ). Η κάθε στροφή αποτελείται από 4 στίχους που έχουν εναλλάξ ομοιοκαταληξία (πλεχτή). Το ποίημα μιλά για την Επανάσταση. Οι μάχες ακολουθούν η μια την άλλη. Η Ελευθερία παρουσιάζεται σαν μια γυναικεία θεότητα που για να θριαμβεύσει πρέπει να ανασυρθεί από τα κόκκαλα των νεκρών προγόνων αγωνιστών.  Το ποίημα προκάλεσε τεράστιο κύμα φιλελληνισμού στην Ευρώπη. 

Η μελοποίηση έγινε από τον επίσης Επτανήσιο συνθέτη Νικόλαο Μάντζαρο που το έκανε ως εμβατήριο για να τραγουδιέται πιο εύκολα από όλους. Το 1864 (ημερομηνία που τα Επτάνησα εντάχθηκαν στο νεοσύστατο Ελληνικό κράτος) οι δυο πρώτες στροφές καθιερώθηκαν ως εθνικός ύμνος της Ελλάδας. Εκτός από την συμβολή του στην Απελευθέρωση, ο Ύμνος εις την Ελευθερίαν άνοιξε το δρόμο για τη χρήση της δημοτικής γλώσσας στην Ελλάδα. (πηγή: giroapotimousiki.blogspot.com )

 

Ραδιοφωνικές σχολικές εκπομπές


i-radiofoniki-mathitiki-koinotita-tou-european-school-radio-esrlogo-1024x682

Κάποτε χρησιμοποιούσαμε το ραδιόφωνο ως το μοναδικό μέσο ενημέρωσης και διασκέδασης. Η μουσική και οι εκπομπές που ακούγαμε δεν ήταν και πολύ διαφορετικά από σήμερα αλλά ήταν το ίδιο αγαπημένα. Σε μια εξαιρετική ραδιοφωνική εκπομπή μέσα από το διαδικτυακό Ευρωπαϊκό Σχολικό Ραδιόφωνο οι μαθητές και μαθήτριες του Στ1 παρουσίασσν μια σημαντική έρευνα για τα ατυχήματα που επεξεργάστηκαν τη φετινή σχολική χρονιά όσο γινόταν ακόμη η διαζώσης διδασκαλία.

Ο σύνδεσμος της εκπομπής του Στ1 για τα ατυχήματα που ακούστηκε στις 16 Μαρτίου διαδικτυακά είναι:

http://europeanschoolradio.eu/el/archives/podcasts/6184 



 

Ενημέρωση επίδοσης και βαθμολογία β τριμήνου

sxoleio-300x124

 Το δεύτερο τρίμηνο τελείωσε. Οι βαθμοί των μαθητών/τριών (εξαιρούνται οι Α και Β τάξεις) θα επιδοθούν ηλεκτρονικά, όπως προβλέπεται στην εγκύκλιο Φ.7/ 28551 /Δ1/10-03-2021, την Παρασκευή 19/03. Σας καλούμε να ενημερωθείτε για την πρόοδο των μαθητών είτε μέσω της ηλεκτρονικής αίθουσας του κάθε διδάσκοντα (WEBEX) είτε τηλεφωνικά μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα 16/03 – 19/03. Οι ώρες και οι μέρες επικοινωνίας με τους εκπαιδευτικούς σάς κοινοποιήθηκαν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Νέα αναστολή λειτουργίας

sxoleio-300x124

   Νέα αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων ισχύει μετά την ανακοίνωση των μέτρων για την αντιμετώπιση των συνεπειών του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19. Η ισχύς της αναστολής ξεκινά από την Τρίτη 16.03.2021 και έως 29.03.21 , ενώ συνεχίζεται η παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ώστε να καλυφθεί η διδακτέα ύλη. Το σχολείο θα είναι καθημερινά ανοικτό από τις 9:30 έως 13:15 ώστε να πραγματοποιούνται οι εγγραφές των μαθητών της Α τάξης και άλλες διοικητικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης και επικοινωνίας με τους γονείς. Παρακαλούμε να προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία για ορισμό συγκεκριμένου χρόνου της δια ζώσης επικοινωνίας.

 

Νέος Διαγωνισμός Μαθηματικών "Πυθαγόρας"

sxoleio-300x124

   Σας  γνωστοποιούμε  ότι η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία διοργανώνει νέο πρωτότυπο  Διαγωνισμό μαθηματικών ικανοτήτων «ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ» για μαθητές  Β΄-Γ’-Δ΄-Ε’-ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 

Ημ. Διεξαγωγής Σάββατο 3 Απριλίου  2021  

Εξ αποστάσεως ηλεκτρονικά 

Πληροφορίες για τον διαγωνισμό θα βρείτε πατώντας ΕΔΩ.

Σχετικά με τις οδηγίες συμμετοχής θα διαβάσετε ΕΔΩ.

Αφίσα του διαγωνισμού θα δείτε ΕΔΩ.

10306 Γραμμή υποστήριξης οικογένειας

sxoleio-300x124

   Σας ενημερώνουμε ότι υπάρχει νέα τηλεφωνική γραμμή ψυχοκοινωνικής υποστήριξης 10306 η οποία είναι δωρεάν και ανώνυμη 24ωρης λειτουργίας. Λεπτομερής εημέρωση υπάρχει στον σύνδεσμο:

https://drive.google.com/file/d/1s7TawShG2CpCWq7hqHmVywLVhzuEPqmW/view?usp=sharing

School Radio και ενημέρωση

 3

Μία συν δύο προσκλήσεις δημιούργησαν οι μαθητές της Στ 1 τάξης προκειμένου να μας καλέσουν στη ραδιοφωνική εκπομπή του European School Radio που δίνει βήμα σε εργασίες και δράσεις μαθητών σχολικών μονάδων. Εμείς διαβάζουμε την πρόσκληση και αναμένουμε....Τρίτη 16 Μαρτίου στο διαδικτυακό κανάλι.

PicsArt_03-07-02.43.52 1 1
PicsArt_2
PicsArt_03-07-02.43.52 1 1
PicsArt_2
1/2 
start stop bwd fwd

Υιοθεσία μιας χελώνας

Οι μαθητές της ΣΤ1 τάξης με την καθοδήγηση της δασκάλας  τους κ. Βούλας είχαν σήμερα στις 4/3/2021 την πρωτόγνωρη εμπειρία να έρθουν σε επαφή με το Κέντρο Διάσωσης της Θαλάσσιας Χελώνας που βρίσκεται στην περιοχή της Γλυφάδας Αττικής. Μέσω της διαδικτυακής συνάντησης η βιολόγος Κατερίνα Τσικαλάκη ξενάγησε τους μαθητές στους χώρους του κέντρου. Οι μαθητές είδαν σε ζωντανή μετάδοση πως περιθάλπονται οι πληγωμένες θαλάσσιες χελώνες, γνώρισαν τη ζωή της θαλάσσιας χελώνας, τις απειλές που δέχεται από τον άνθρωπο και πως παρακολουθούν μέσω δορυφόρου οι επιστήμονες του κέντρου τα ταξίδια της θαλάσσιας χελώνας.

1
2
3
4
5
1/5 
start stop bwd fwd

Στις φωτογραφίες βλέπουμε τη χελώνα που υιοθετήσαμε, τον μπαρμπα- Νίκο, τον Γουίνι, μια τραυματισμένη χελώνα που της κόπηκε το ένα πτερύγιο, ακτινογραφία χελώνας που κατάπιε αγκίστρι, καθώς και το ταξίδι χελώνας μέσω δορυφόρου με τον πομπό που κουβαλάει η χελώνα. Εικόνα από τις 4/3/2021! 

Διαβάστε περισσότερα: Υιοθεσία μιας χελώνας

Αναστολή 4/3 λειτουργίας σχολικής μονάδας

sxoleio-300x124

   Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του Υφυπουργείου Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, από αύριο Πέμπτη 4 Μαρτίου και μέχρι και την Τρίτη 16 Μαρτίου 2021, αναστέλλεται η δια ζώσης λειτουργία της σχολικής μονάδας και τα μαθήματα θα γίνονται μέσω τηλεκπαίδευσης. Θα ισχύσει το πρόγραμμα και το ωράριο που σας είχε σταλεί από τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων στις 14/02/21 (εξαιτίας των καιρικών συνθηκών).  Να σημειωθεί ότι συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση όλοι οι μαθητές.

 

Καλή μου Άνοιξη- Χελιδονίσματα

Περιστεράκι πέταξε

βρήκε πύργο κι έκατσε

και χαμοκελάηδησε

Μάρτη - Μάρτη μου καλέ

-

Μάρτη Μάρτη μου καλέ

και Φλεβάρη φοβερέ 

κι αν χιονίσεις κι αν φλεβίσεις

πάλι Άνοιξη θ΄ανθίσεις....

IMG_20210301_100857
IMG_20210301_101523
IMG_20210301_102323
IMG_20210301_102946
1/4 
start stop bwd fwd

Αυτά μας τραγούδησαν σήμερα, Δευτέρα 1 Μαρτίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β1 τάξης με τη δασκάλα τους κ. Μαρία και την υποστήριξη της κ. Χριστίνας ΕΒΠ και γέμισαν χρώματα στο σχολείο, χαμόγελα στις καρδιές μας και κεράσματα στις τσέπες τους. Γιατί τα χελιδονίσματα είναι μια ευκαιρία να θυμηθούμε ότι η άνοιξη ήρθε και θα μείνει. Και είχε τόσους πολλούς ήλιους σήμερα να μας το θυμίζουν... 

Εγγραφές στην Α΄ τάξη για το σχολικό έτος 2021-2022

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές στην Α' τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα γίνονται το χρονικό διάστημα από 1 έως 20 Μαρτίου 2021 και ώρες 09:00-12:30 κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας για να οριστεί ο χρόνος προσέλευσης. Το σχολικό έτος 2021-2022 θα φοιτήσουν στην Α΄τάξη παιδιά που έχουν γεννηθεί το 2015

Κατά την περίοδο των εγγραφών, αποτελεί ευθύνη των Διευθυντών των σχολικών μονάδων η μέριμνα για την τήρηση των απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) Ως εκ τούτου, παρακαλείστε ως προς την πιστή τήρηση των προτεινόμενων μέτρων. Παρακαλώ ενημερωθείτε εδώ πριν την προσέλευσή σας στο σχολείο: https://eody.gov.gr/covid-19-odigies-gia-ti-chrisi-maskas-apo-to-koino/ 

Αναλυτικές πληροφορίες για τις προϋποθέσεις εγγραφής, όρια του δημοτικού σχολείου και δικαιολογητικά εγγραφής μπορείτε να βρείτε εδώ.

Απαραίτητα πρέπει να έχετε συμπληρωμένο από γιατρό το ΑΔΥΜ του/της μαθητή/τριας.  Οι αιτήσεις εγγραφής θα δοθούν από το σχολείο. Εάν ενδιαφέρεστε μπορείτε να κατεβάσετε και να την εκτυπώσετε: Αίτηση εγγραφής.

Το ίδιο χρονικό διάστημα θα γίνουν και οι εγγραφές στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα και στο τμήμα της πρωινής ζώνης των παιδιών που θα γραφτούν στην Α' τάξη για το σχολικό έτος 2021-2022.  Για τις προϋποθέσεις εγγραφής στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα και στο τμήμα πρωινής ζώνης μπορείτε να βρείτε εδώ Αίτηση εγγραφής στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα μπορείτε να εκτυπώσετε εδώ.

Αναλυτικά η εγκύκλιος στον σύνδεσμο: https://drive.google.com/file/d/11ImD_mvZgg5zeQBcfD-Y7xK63Z2vznsH/view?usp=sharing

 

Διαδικτυακή ομιλία

images

 

Το Κέντρο Πρόληψης «Ελπίδα» σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θερμαϊκού, διοργανώνει διαδικτυακή ομιλία με τίτλο: «Η πανδημία και η σχέση μας με τις οθόνες».

Ο στόχος της παρούσας ομιλίας είναι να εξετάσει τις αλλαγές  που έχουν συντελεστεί στη σχέση μας με το διαδίκτυο αλλά και γενικότερα με τη χρήση των οθονών, αναζητώντας ταυτόχρονα τρόπους που θα μας βοηθήσουν να αναπτύξουμε μια πιο «υγιή» σχέση μαζί τους. 

Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 20:00-21.30, διαδικτυακά στον ακόλουθο σύνδεσμο

https://computersalesandservices.my.webex.com/computersalesandservices.my/j.php?MTID=m3d0ce85808e83a7b21abb2cdf5ed9c2e

Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Τη συζήτηση θα συντονίσουν οι Γεωργία Γκιούρκα και Μαριάννα Δρακοπούλου, Ψυχολόγοι,  στελέχη του Κέντρου Πρόληψης. 

 



Πρόσθετες πληροφορίες